Khamis, April 15

Pencinta Sepi.

Menyayangimu Tanpa Sedar.

Pekenalan kita di alam maya,
adakala terasa selesa bersama,
adakala tenang,adakala girang,
berkongsi cerita,suka dan duka,

waktu berdetik,
kita semakin rapat,
semakin asyik bersama,

dan hadirnya satu perasaan,
yang entah dari mana asalnya,
mungkin dari hati yang sunyi,
sepi tanpa teman,
memanggil2 namamu,membisikkan di telingaku,
"aku sayang kamu",

tanpa sedar perasaan itu tiba,
tanpa meminta,tanpa dipinta,

namun layakkah aku bersamamu?
adakah kau juga berkongsikan perasaan itu?
atau hanya aku,

sungguh dalam perasaan itu,
hingga sukar aku nyahkan,
ingin ku ucap tak terluah,
inginku simpan terasa sesak di dada,

apa harus aku lakukan?
perlukah aku luahkan?
atau hanya mencintainya dengan diam.

Qaseh.

Tiada ulasan:

Lagu Bulan Ini.