Jumaat, September 11

Pagi Untuk Senyum.

Assalamualaikum......

Hai semua...
Dah lama aku tak menulis,sedar tak sedar dah masuk 10 hari terakhir kita berpuasa.
Tiba2 perasaan untuk berhari raya tu memuncak pula walaupun cuti raya aku hanya 2 hari je,Takpelah,janji ada cuti,kalau tak,menangis mak aku kan kampung tu,hahahaha.

Pagi ini aku bangun dengan senyuman,rasa 1 pagi yang sangat indah dan mengindahkan pula,kenapa eh?mungkin sebab kad raya yang aku hantar semuanya dhah diterima dengan selamat oleh si penerima,mungkin juga disebabkan oleh kad raya yang aku dapat semalam,hahaha....first time dapat kad raya dari awek yang kenal tak kenal je,ingatkan saja2 bagi alamat hari tu,tapi rupanya sampai gak kad raya,Thanks "WhoCares"(nama sebenar die aku lupa),dan mungkin juga akibat dari gayutan yang lama dengan "budak kecik" aku semalam,rasanya dah lama gak tak bergayut lama2 macam tu,kan ayang kan?hehehe,kanje sayang dinje tau...sayang sikit je,dari ayang.


Kad Raya Dari WhoCares......Thanks....


Ade Sesiapa lagi sudi nak bagi kad raya?hehehe.....


Korang?Indahkah Hari Ini?

Amirul@Qaseh

Tiada ulasan:

Lagu Bulan Ini.