Rabu, Julai 22

Hah?

Assalamualaikum.....

Heal the world...
Make it the better place....
For you and for me and the entire human race..

Uh,syoknye lagu ni,teringat zaman kecik2 aku,aku ade 1 vcd Micheal Jackson ni,rasanya Mahadi punya kot,aku sebat,hahaha...sorry bro,pinjam tak pulang.
Antara lagu yang ada dalam tu,Heal the World,Remember The Time,Earth Song,Black And White,Liberian Girl,uh...banyak la,semua best2 belaka.Tapi aku bukan nak bercerita pasal aku minat Micheal Jackson okay,ni cuma selingan jek,sebab baru dengar lagu Heal The world tu,papepun...semoga rohnya ditempatkan di tempat2 orang yang beriman.

Okay....
Bermulalah cerita di hari Isnin yang indah,
Pukul 7 pagi,pulang dari kerja,bersarapan,menonton televisyen,dan tidur.....
Aku bangun agak awal harini,dalam pukul 12 lebih aku dah terkebil2 dah.
Aku menonton dengan mata yang lebam,ah...perutku terasa lapar,lincah aku ke kedai,beli tepung dengan surat khabar,patutla aku rase pagi tadi ada bende yang aku tak buat,surat khabar!
Aku mengorang jemput-jemput atau orang lain panggil cekodok,habis goreng aku kembali menonton sambil membace surat khabar(nampak sangat membazir!),mengambil jemput-jemput ku yang pertama,ngap..ALAMAK!aku lupe nak letak garam mase bancuh tadi,aduhai....tawar jerk jemput-jemput aku petang tadi,hahahaha....dahla takde sos sebagai penyelamat,makan jer la....habis jugak!haha.
Hurm,lepas tu aku main PS2 milik wan,main Burnout Dominator,tapi asek berlanggar jer,terus malas aku nak main.Aku menonton televisyen semula,cerita Lu'Lu tak silap aku la,best gak cite tu pada waktu2 santai macam tu,tapi yang buat aku tertarik kat cerita tu sebab awek yang jadi Lu'Lu tu cute gila!dengan gaye die yang lurus bendul,
hahaha....best2.
Sedar2 dah waktu aku menyiapkan diri untuk bekerja,macam biase la kan....

Pergi kerja....

Korang?Indahkah Hari Ini?

Amirul@Qaseh

Tiada ulasan:

Lagu Bulan Ini.