Selasa, Ogos 4

Buat Insan Yang Aku Kagumi.

Assalamualaikum.....

Mencuri masa makan tengah hari unutk menulis blog,
Hanya sedikit ingin aku perkatakan disini,

Kepada insan yang aku kagumi,
anda tahu siapa anda,
anda tahu dimana anda,
aku amat mengkagumi anda,
ketabahan anda,
kekuatan anda,
kesetiaan anda,
sifat2 anda,
walaupun aku belum mengenali anda,
namun aku tahu,
anda adalah seorang yang hebat,
teruskanlah kehebatan itu,
teruskanlah cinta itu,
teruskanlah sayang itu,
bahagiakan hari-harimu,
indahkan hari-harimu,
selamanya,
simpan,
simpan kesedihan itu,
simpan ia rapi2,
atau buang ia,
terus dari hidupmu,
kerana aku,
tak mahu melihat kesedihan itu,
Aku Mahu Anda Gembira.
Wahai Insan Yang Aku Kagumi.

Korang?Indahkah Hari Ini?

Amirul@Qaseh

1 ulasan:

KHAIRATUL NADIAH MAZLAN berkata...

HUHU...
SUNGGUH HEBAT ORANG ITU...
SIAPAKAH IA..?
MESTI IA TAKKAN MAMPU KALAU TIADA ORANG YANG BERANI MENARIK DIA BILA DIA JATUH,TENANGKAN DIA BILA DIA MENANGIS,BILA DIA TERKUSUT PIKIRANNYA...
KAMU YANG SEBENARNYA TERLALU HEBAT..BUKAN ORANG ITU..
KAMU TERLALU INDAH UNTUK DIUCAPKAN DENGAN SGALA KATA PUJIAN...
KAMU AKAN TERUS BERADA DIHATI ORANG TU..WALAU ORG TU TAK TAHU BRAPA LAMA LAGI DIA AKAN BERTAHAN..
BAGI PIHAK ORG TUH...
TERIMA KASIH SETINGGI2 NYA DIUCAPKAN..
ORG TUH TERLALU SEMPURNA UNTUK DICINTAI...DAN TERLALU INDAH UNTUK BERDAMPINGAN ORG YANG TERLALU LEMAH ITYU...
SAYA PINTA TUHAN LINDUNGI DAN SENTIASA KURNIAKAN HARI2 YANG INDAH UNTUK KAMU...

Lagu Bulan Ini.