Sabtu, Ogos 29

Malam 31 Ogos.

Assalamualaikum.....

Sedar tak sedar,dah masuk hari ke lapan aku berpuasa,rase macam kejap jek,dan sedar tak sedar aku dah menghampiri bulan sembilan,tambah lagi setahun umur aku,dan sedar tak sedar,bertambah lagi berat badan aku,hahaha.....

Esok hari merdeka,masing2 sibuk plan nak sambut kat mana,nak sambut kat mana,kalau kat Johor ni rasa aku kat Danga Bay kot,kalau tempat lain yang "panas",Kat Port Dickson,biase mat rempit kampung aku konvoi ke situ,kat KLCC(skali jek pegi,pastu sumpah aku tak nak pegi lagi),dan tempat2 tumpuan yang lain la,yang ada konsert,ada artis,boleh joget2,boleh sorak2,boleh tengok bunga api yang meriah tu,huhuhu....

Tapi....
Ada gak ke sambutan tu bulan ramadan ni?aku takda plak dengar khabar angin kat televisyen atau surat khabar menyuruh atau melarang sambutan tu diadakan,biarlah,kalau ada pon,bukan aku pegi,baik aku duduk rumah,tengok tv ke,main game play station ke,eh...terawih la!

*Last aku pegi sambutan hari kemerdekaan,tahun 2003,kat KLCC,macam peristiwa berlaku,Fahmi hilang,tahu2 dia tengah tunggu kat kereta,si Aisyah hilang fon tak silap aku,kena pukau,nasib baik tak jadi apa2 kat dia,Alhamdulillah....

Perlukah sambutan sebegitu diadakan?Bermanfaatkah?Fikir2kanlah.....

*Malam 29 Ogos-Tengok Arsenal Vs Man U
Malam 30 Ogos-Tengok bola gak,
Malam 31 Ogos-Tengok dinje dalam mimpi...hehehe.

Amirul@Qaseh

Tiada ulasan:

Lagu Bulan Ini.