Jumaat, Ogos 21

Sedetik Bersama.

Assalamualaikum......

Hurm...
Penat gila hari ni,semalaman bekerja,dah lama tak macam ni,dengan perut memulas tak tentu pasal,2-3 kali ke tandas,fuh!menyeksakan...hahaha.
Tapi aku tak tahu kenapa malam ni lain benar aku rasa,bila bekerja rasa seronok,tekun!Jarang sekali aku begini,mungkinkah aku telah menjadi aku yang dahulu?yang gila kerja?mungkin juga!sebab pantang ada kerja lebih masa di hujung minggu,aku akan ambil.Hurm....kembali keras bekerja!

Dinje,
Catatan ini untuk kamu,mungkin hanya sedikit,aku tahu kamu mahu,dan semoga harimu menjadi lebih indah dari semalam.Walau hanya sedetik mengenalmu,sedetik bersamamu,namun aku cukup rasa indah,kamu amat menyenangkan,walau apa pun yang melanda,kamu tetap dengan diri kamu,menjadi diri kamu,dan itu sangat jujur padaku,terima kasih atas cinta lebihmu kepadaku,dan Insyaallah,akan aku pulang semula kepadamu.Aku sayang kamu,dan kamu takkan tahu betapa aku menyayangimu,sebanyak mana aku dambakan mu,hanya aku yang tahu.Sekali lagi,terima kasih atas kasih sayangmu.

Dinje,
Hadapi hari-hari mendatang dengan lebih indah,kerna itu yang kuharapkan darimu,walau bukan bersama aku,bersama mereka,aku ingin kamu bahagia,itu lebih penting dari segalanya,dan Insyaallah,aku akan tetap disini selagi kau perlukan aku,kerna aku juga perlu kamu.Terima kasih atas kehadiranmu.

*Semoga Allah Merahmati Segala Cinta Di Dunia.
*Dinje,sayang kamu!

Korang?Indahkah Hari Ini?

Amirul@Qaseh

Tiada ulasan:

Lagu Bulan Ini.