Ahad, Ogos 9

Sempurna.....

Assalamualaikum.....

Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu

Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu.....

Hurm....
Sempurna?apa erti sempurna pada kamu?atas dasar apa ia menjadi sempurna?


Sempurna...
Adakah aku sempurna?
Adakah kau sempurna?
Adakah mereka sempurna?

Aku hanya manusia,
Dan aku tidak sempurna,
Jangan kau cari kesempurnaan itu,
Kerna kau takkan pernah jumpa,
Ia tiada padaku.

Ingin menjadi sempurna,
Untuk diriku,
Untuk kamu,
Untuk semua,

Kenapa perlu sempurna?
Adakah ia penyebab bahagia?
Adakah ia membuat harimu indah?
Adakah ia sangat tulus?

Aku tidak sempurna,
Namun aku tahu,
Mampu bahagia,
Mampu menjadikan hariku ini indah.
Tanpa sempurna.

Kepada yang mendambakan kesempurnaan,
Cuba untuk sempurnakan diri anda,
Dan jika anda berjaya,
Maka anda berhak mendapat kesempurnaan itu.


Korang?Indahkah Hari Ini?

Amirul@Qaseh

Tiada ulasan:

Lagu Bulan Ini.