Isnin, Ogos 17

Erti Sebuah..........

Assalamualaikum......

Hurm,
Apa yang kau cari dalam sesuatu perhubungan?Apa yang kau perlukan dalam perhubungan?
Apa makna perhubungan pada kau?Adakah cinta?kasih dan sayang yang kau dambakan?Adakah kejujuran dan kesetian yang kau impikan?Adakah kemanisan dan kebahagiaan yang kau nantikan?

Aku pon tak tau ape yang aku cari dalam perhubungan,yang pasti tak mungkin cinta,kerana aku tidak mencintai,maaf...itu benar,kasih sayang?alhamdulillah...aku punya keluarga yang penuh dengan kasih sayang,mencari kebahagiaan?dimana2 sahaja ada kebahagiaan,walaupun bukan dengan aku,dengan dia,dengan mereka juga kau boleh bahagia,jadi?apa yang kau cari?apa yang kau mahu?apa yang kau minta?apa yang ada dalam perhubungan?

Maaf,aku tidak sempurna,dan itu sangat benar,aku tidak akan mampu menjadi apa yang kau selalu mahukan,aku tidak akan mampu memberi apa yang kau selalu minta,dan aku tidak akan mampu untuk memenuhi keperluanmu,dan itu aku,sebenarnya aku.Aku bukan manusia luar biasa,aku juga bukan superman,aku hanya manusia biasa yang hidup di dunia pinjaman ini.tidak sempurna.

Jangan kau harapkan apa2 dariku,kerna aku tak mahu kau bersedih bila aku musnahkan harapan itu,bukan itu yang aku mahu,hanya kebahagiaan untukmu,itu yang aku dambakan,apa yang aku mahu,senyum terukir di bibirmu,bunga2 merewang di hatimu,rama2 berterbangan di mindamu,itu yang aku mahu.

Aku tidak sempurna,namun aku tetap akan mencuba,menjadi seperti yang kau mahu,seperti yang kamu minta,demi untuk dirimu,senyummu dan bahagiamu.

Maafkan aku kerna aku tidak sempurna!

Korang?Indahkah hari ini?

Amirul@Qaseh

Tiada ulasan:

Lagu Bulan Ini.