Ahad, Ogos 16

Demam Lagi.

Assalamualaikum......

Aku demam lagi,imunisasi badan semakin surut,hahahaha...Sebenarnya itu semua tipu,aku sihat Alhamdulillah,sebenarnya demam EPL sudah bermula,semalam banyak perlawanan telah berlangsung,dan aku juga salah seorang yang terpacak depan peti televisyen!Semalam aku jengah 2 perlawanan,Chelsea vs Hull City,ngan Man City vs Blackburn Rovers,kedua-dua perlawanan sangat menarik,dengan Hull menunjukkan 1 permainan yang sangat memberangsangkan,bertahan dengan asakan pemain-pemain Chelsea,nama2 hebat dalam 'team' Chelsea seperti Lampard,Ballack,Drogba,Anelka dan Petr Cech akhirnya berjaya membawa pulang 3 mata penuh,hasil 2 jaringan daripada Drogba,namun...aku tetap kagum dengan semangat juang yang ditunjukkan pemain-pemain Hull,dan semangat itu yang aku harapkan buat pemain-pemain Malaysia,berjuang hingga ke akhirnya!

Hurm..
Terlepas peluang menyaksikan perlawanan antara Arsenal ngan Everton,sebab salah faham waktu perlawanan,dan aku terlepas aksi-aksi menarik 6 gol yang di hasilkan oleh Arsenal!
Cis!rugi betul la.....

Demam.....

Amirul@Qaseh

Tiada ulasan:

Lagu Bulan Ini.